Stressig dag och hemma Spa!

Morgon startade väl inte så himlans bra idag. Klumpiga å dumma mig tampade på en mindre rolig spik när ja skulle hämta den förbaskade snusen. Ont å skrek som aldrig förr, ett under ja inte väkte va ända granne i soknen. Älsklingen trodde ja bruttit var enda ben i kroppen å kom in springade snabbt som blixten.

Ont å haltande åkte ja bil in till Årjäng för ett roligt besök hos S å sen till Af för möte å prat om praktikplats. Varit på besök på min praktikplats, å börjar tidigt i morgon bitti. Ska bli intressant. Nu sitter ja på Biblioteket iväntan på att älsklingen ska komma tillbaka från Norge å plocka upp mig.

Då passar man ju på å Blogga lite å låna lite intressanta böcker. Som tex SPA hemma av "Anna Selby". Ska gotta till de hemma åt mig själv å mysa å bara må gött har ja tänkt mig.

Sen va de blir fö mat de har ja ingen aning om ännu, men ja e grymt sugen på paj eller ris. Men ja har aldrig gjort paj direkt förut så kanske ska testa de eller va anser du?

Boken Naturens Skafferi råka dyka ner i lånepåsen också, så den ska man kolla igenom å lära sig något man inte redan viste:)
Å så ska planerna inför 50årskalaset börjas småplaneras också, vist de e långt kvar till älsklingen å ja fyller 25 men ändå. Månaderna går fort när man har roligt.


Dagens råd; Se till att de inte ligger spik eller annat dyligt på golvet som kan tränga igenom huden och orsaka smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0