Bara för att ja inte har något bättre för mig!

Hur bor du: I ett hus mitt ute i ingenstans på 4 rum, kök, hall å badrum.
Brukar du komma i tid: För de mesta, avskyr å va sen
Hur lång är du: Ca 168cm
Kan du laga mat: Ja enligt mig själv å alla andra kan ja de
Vad jobbar du med/pluggar du: Ab å ev snart plugga.
Vad har du på dig just nu: Strumpbyxor, långlinne å omlåtklänning.
Har du någon fobi: Spindlar
Hade du en bra kväll igår: Japp, såg film med älsklingen
Vilket är ditt senaste inköp: Hm, en klänning från h&m som borde komma med posten vilken dag som helst
Din favoritdryck på morgonen: Något med kolsyra i.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Fk
Har du sovit i din egen säng inatt: Självklart
Vad hade du sönder senast: Hm, bra fråga.
Vem snackade du med senast: Sambon
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kolsyrat vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider eller grogg
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hemligt
Saknar du någon just nu: Hm, nja inte direkt
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tjata på mig eller va ivägen då ja lagar mat.
Någon jag stör mig på: Privat
Intressen: Matlagning, målning, inredning.
senaste person du kramade: Älsklingen

Senaste person du ringde: Älsklingen
Senaste person som ringde dig: Älsklingen
Vad drack du senast: Saft
Vill du ha barn: Ja, nån gång i framtiden
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja man blir ju 25 så de längtar man ju till
Har rakat dina ben någon gång: hm, typ ja
Är du sugen på något nu: Nja sova kanske
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga
Använder du hudkräm: Ibland.
Attraheras du av män med skägg: Ja älsklingen har ju skägg.
Micro-pop eller poppa själv: Popcornmaskin
Brukar du baka: Japp, bröd e goare om man gör de själv.
Röstade du i det senaste valet: ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja
Vilken låt lyssnade du senast på: Molella - Discotek
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, bara ja, älsklingen och katten Gustav, som vanligt med andra ord.
Vad tycker du är äckligt: Hm
Har du pengar på mobilen: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0