Alla <3 dag idag!

Köpmännens dag som de så fint kallas nu, otroligt löjligt. Behöver du köpa något för å visa din käraste hur mycket dom betyder för en? Nej säger ja, För mig e de inte va du lägger pengar på som spelar roll. Vist man blir glad för en lite present, men poängen är inte att köpa kärleken din utan att visa hur mycket den betyder. Ja ser de enkla, ja lagar en god middag. Den min käraste tycker bäst om, vilket e många:)

Så idag blir de Fläskfilé ala ost med potatismos med en släng av aromat i. För bantningsfreak e de här tyvärr en kaloribomb haha. Efterätten består av en enkel Budapest som ja gjort själv, med hallon i. Vilket ja å min käresta föredrar mest.

Senare ikväll efter min käresta har tagit en dusch så blir de å pyssla om honom med en masage, vilket ja vet att han uppskattar efter en dag på jobbet. Sen blir de å krypa ner under en filt och mysa framför en trevlig film, eller action/skräck som vi båda föredrar. En riktig alla <3 dag kan inte bli bättre än så, eller va säger du.

Strax blir de å börja med maten, elda i vedspisen så de e varmt å skönt i huset när min käresta kommer hem om ca en timme.


Vet att ja borde uppdatera mer eftersom ja itne skrivit på en månad typ, men ja har ingen lust nu typ å så hinner ja inte:)



Glad alla <3 dag på er alla käresta....

Kommentarer
Postat av: Astrid Agneryd

Vad trevlig din blogg verkar! kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! :) Ha en bra dag (:

2011-02-22 @ 14:12:54
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0