Spindelmardrömmar och brödbak!

Mindre trevlig natt man har haft då, drömde om att de kröp en massa spindlar på mig. Vakna av att ja satt upp i sängen å slog på mig själv å runt omkring mig. Försökte döda dom jävlarna. Mitt i uppvaknandet va ja helt hundra på att de va riktiga spindlar :S Så bombsäker på de att ja inte våga somna om. Ja avskyr spindlar, tog väl inte så lång tid innan ja somna om igen då men fan va obehagligt de va:/

Nu e de morgon å ja vet ju att de inte va spindlar utan bara en otrevlig dröm. Måste få min drömfångare rensad. Glömde ju de sist de va fullmåne. Klantigt av mig.

Solen skiner för en gångs skull eller ja så mycket har de ju inte regnat:) har ju faktiskt varit sol ett tag nu :) Men de e skönt ute å du behöver inte ha så mycket kläder på dig, räcker med en klänning.

Nu ska de fixas in för helgen, ska baka baggels å sånt. Blir med både vallmofrön och havssalt på. Sen så ska ja röra ihop någon rödlöksröra å nån anna röra som vi kan ha på. Eller så e ja lat å köper bara en tub mjukost med smak. Får se hur långt mina färdigheter sträker sig i helgen. Hur mycket ork ja har kvar när arbetet e klart.

De ska röjas, plockas å vandras. Hoppas man inte stöter på någon björn :) hehe Då lär ja bokstavligen skita ner mig :P

Nä får börja med brödbaket nu :)

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Sv: Nämen hallå där. :)

Vad roligt att du läser min blogg.

Ja det ska bli mysigt med en liten bebis.



Skicka ett pm till mig på facebook så skriver jag adressen där till gravbloggen, annars så är det en massa onödiga människor som snokar upp den här. :)



Jag har det jättebra, hoppas att du har det bra också.



Kraam.

2011-08-22 @ 22:29:31
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0