Gårdagens blandning idag...

När man kom hem igår va älsklingen gullig å gjorde mat till mig, så jävla ont i armen klara knapt av att lyfta den. Men men idag känns de bättre i armen i alla fall. Sen va han ute å klippte lite av gräset, sista gången innan vintern tror ja. Fuktigt hela tiden så går ju aldrig å klippa, men de e så högt nu så de måste. Sen somnade ja nästan för ja va så nedrans trött. Men Fredrik va så snäll så han kom å väkte mig för vi skulle se på film tyckte han, ja ville gärna sova fast ja itne fick. Så de va bara å masa sig upp å gå ner till soffan å se på en rätt så B film...

Natta jessss eller ska ja stava rätt å skriva Yes:=) hehe

Gustav skiten väkte mig inte i morse, utan de gjorde Fredrik för ja hade varit snäll å tagit hans täcke, men de kan ju inte ja rå för mitt låg ju på golvet. Å bara för att vi va vakna tyckte Gustav de va oki å leka, Efter fem min fick han va i hallen med sovrums förbud, dret katt...

Nu sitter man på jobbet å har fikarast, snart börja jobb med allt som ska göras, lunch idag Grapefrut yey...

Börjat med nytt uppdrag också, ny tatuering som ska skissas upp å å fixax till å sen tatueras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0