Ensamt!

Sitter här ensam å vårt hus. Du är iväg på kryssning med jobbet. Ja e mäkta avis då ja aldrig fått vara med om någon direkt kryssning.

Önska bara du kom hem, ja e faktiskt mörkrädd. Ja jag vet, bor mitt ute i skogen å e mörkrädd de går inge vidare ihop. Men helre i skogen än i stan, du e friare på något sätt. Du kan dola me ditt eget utan att någon klagar på att du sätter upp hyller å tavlor å annan skit mitt i natten.

Men ensamheten i skogen e jobbig, speciellt när man e mörkrädd. Men tror ju fan de skulle dyka upp en galen björn, eller ännu värra. Varulvar. iiiiiiiiiiiiiiih.

Fantasin skenar vist iväg nu, kanske ska sätta på en skräckis så man lugnar ner sig.
Men vilken ska ja välja, har ju sett i stort sätt alla vi har. Å vill ju inte kolla dom ja å älsklingen ska kolla ihop, är ju inget kul för han om ja redan vet va som händer =/

Beslutsångest....



Nä ja får väl äta lite vaniljyoghurt som snalla mamma kom me förut då hon hämtade lillasyster som höll mig sällskap natten som va.

Så kanske ja kommer på något å kolla...







Saknar dig min underbara prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0